Har fotat

Bilder!! Som det ståe i rubriken har jag varit ute och fotat. jag gick till mamma för att hämta kameran och påvägen till pappa så passade jag på att a några bilder. har suttit här och redigerat hela dagen nu och är äntligen klar. srry för att jag typ aldrig bloggar men nu gör jag det så. aa godmorgon iaf elr goddag!!! idag har jag sovit, kollat film, ätit, fotat, redigerat bilder och lite blandat. ikväll ska jag soav över hos astrid!! ska bli skit kul. kanske tar med kameran. det blir typ jag,astrdi, karin och aksnke ebba elr det är dem jag vet iaf. vi sak väll kaske titt på film, snacka, chilla och bara ha en härlig tjej kväll.  ska försöka blogga med telefonen då men vi får se om jag kommer ihåg och om jag orkar. nu hoppas jag iaf att jag har bilder för i vecakn. och kanse tar några fler. det var väll det jag hade och säga.
Här kommer lite bilder.




Dem  har redigerade jag oxå i pixlr, tycker pixlr funka bra!!
 
hej då!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0