HEMMA!!

hejhej e hemm anu efter att ha sovit över hos astrid inatt och varit hos andrea hela dagen.innan vi gick till andrea fotade vi lite i astridsträdgård. fotade oxå med ebba och karin igår men har inte hunnit redigera bilderna än. tänkte redigera innan jag andvänder dem istället, så blir deet inte så mycket nu. men jag har iaf hunnit redigera några bilder och dem kommer här 
 



Bilderna är tagna blandat  av mig, andrea, astrid, och karin. 
 
på tisdag ska jag och pappa åka till ikea och köpa lite grejor så jag har kollat på deras hemsida och så. (intressant). men då vet ni iaf det. till middag har jag ingen aning om vad jag ska äta.  men hoppas det blir någon gott.  börjar kl 8:10 imorrn och ska försöka hinna blogga innan det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0