hemma!!

hej hej!! nu e jag hemma efter att ah varit hos filippa! hos filippa åt vi mellis, kolla film,fixa blogg till andrea och bara chillade och hade kul. det var jag , filippa, andrea, ebba, agnes och astrid som var där.
 
idag har jag varit i skolan, jag försökte blogga från skolan (för att jag inte hann imorse) men det fungerade inte :( . så det här blir första inlägget idag. 
 
ikväll ska jag bara chilla och göra lite läxor. det blir köttärsås och spagetti till middag!! 
 
har typ redan  tappat blogg intresset men jag ska försöka att blogga så mycket jag kan och hoppas att blogg appen fungerar imorrn. ska försöka fota lite i helegn så att ni får lite nya bilder. haha ni tar typ bara fått bilder på blommor!! FÖRLÅT!!
men jag har typ inga andra den här gången :(. 
 
srry för att typ mitt liv e jätet ointressant men ni behöver inte läsa den här bloggen men jag blir jätte glad,  och jag blir extra glad om ni KOMMENTERAR!! 
 
hej då!!



lite bilder på mig och agnes+ en bild på et träd!! 
 
hehe fula jag men iaf!!
hej då (igen)

Kommentarer
Postat av: ida|foto

så fina bilder :)

2012-09-05 @ 18:19:39
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0