redigerar bilder

 idag när jag kom hem har ja bara suttit och redigerat bilder, testade en ny sida som agnes tipsade mig om den heter pixlr.com var faktiskt bra!! jag brukar redigera på picasa men det här var lite enklare men jag tror att det tog lite längre tid eller så är det bara mi sega dator. nu lyssnar jag på musik och fixar med bilder och bloggar. till middag blev det chicken ticka (stavning) med pappa dams och nan bröd (stavning) det var gott fast när jag skulle ta ut bröden ur ugnen hade jag haft lite för mycket olja på dem så det kom ut jätte mycket rök så nu luktar det thai mat i hela huset,  hehe mitt fel!!
 
tänte gå och lägga mig tidigt så att jag e pigg imorrn när  det e skola. vi börjar 8:10 imorrn med IT förra gången gick vi typ bara in på datorn och kollade så att alla andvändar konton fungerade. 
 
här kommer några fler bilder fast dem här e redigerade 
 
 
 
 
 
 


 
 
Det fick bli några blommor! srry för att en är åt sidan!!Tänkte spara resten av bilderna så att jag har i veckan.....

 
ska försöka blogga imorrn bitti innan jag sticker till skolan elr påväg till skolan
 
hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0